27 юни 2025

SELL2ME VARNA

conference

Предимство в продажбите

Събитие от
създателите на

Организатор

Всеки продава в ежедневието си

Какво е "Предимство в продажбите"?

Организирано от създателите на Digital4 Network, това събитие събира водещи професионалисти в областта на продажбите, маркетинга и бизнес развитието, предлагайки най-новите стратегии и инсайти за ускоряване на бизнес растежа. Присъединете се към нас за вълнуващи презентации, практически лекции и нетуъркинг с водещи експерти и иноватори в сферата.

Не пропускайте шанса да разширите своите знания и да намерите нови пътища за успех в продажбите.

Регистрирайте се днес!

12+

Лектори

160+

Посетители

form-location-green

Sell2me varna 2025

За кого е събитието?

Професионалисти в продажбите

Търговци, мениджъри по продажбите и други, които директно се занимават с продажбената дейност и търсят актуални тенденции и методи за увеличаване на ефективността си

Бизнес лидери и предприемачи

Собственици на бизнеси и стартъпи, които искат да разберат как да интегрират нови стратегии за продажби в своите компании за максимизиране на приходите

Маркетинг специалисти

Експерти, занимаващи се с маркетинг и брандинг, които желаят да разширят своите познания за това как продажбите и маркетингът могат да работят заедно за ускоряване на бизнес растежа

Sell2me conference

През годините

Sell2me varna 2025

Какво може да очаквате?

B2B / B2C / AI
Продажби

NLP / Lead Magnets
Психология на продажбите

Недвижими имоти / Софтуер
Успешни техники за продажбa

Продажбени стратегии
и умения

Продажби в социалните мрежи

Работа с възраженията
на клиента

Sell2me varna 2025

Лектори

Сотир Рангелов

Изпълнителен директор BNI Пловдив

Цанка Танева

Директор продажби, Evrotrust

Ивайло Фанев

Предприемач, Бивш регионален мениджър по дигитални продажби регион EMEA за IBM

Калина Пъшева

Account Manager, Influencer.bg

Лора Фучеджиева

Senior Account Manager, Influencer.bg

Николай Стойков

CEO, Axiomy

Теди Амова

Интериорен декоратор и инфлуенсър

Виктория Царева

Ръководител “Бизнес развитие” към екип “Търговска екосистема” в tbi bank

Христо Колев

Ръководител “Е-търговия” за България в tbi bank

Бойко Проданов

Action Coach

Николай Плачков

Предприемач и инвеститор

Юлиан Добрев

Основател и Директор анализи, Blue Point

Преслав Бобев

Управляващ партньор, IMG CONNECT

Любомир Атанасов

Управляващ партньор, Internet Media Group

Sell2me varna 2025

Програма

9.50 - 10.00
Откриване
zx952y526_4460504
Lybomir Atanasov
Преслав Бобев, Управляващ партньор, IMG CONNECT
Любомир Атанасов, Управляващ партньор, Internet Media Group
10.00 - 10.30
Fireside chat
Психология на продажбата
– Психологически фактори, влияещи върху вземането на решение от страна на клиента
– Каква роля играе езикът на тялото и невербалната комуникация в процеса на продажба
– Психологически подходи за справяне с възражения от клиента
– Как търговецът може да работи със собствените си страхове, напрежение и отхвърляне
– Изграждане на устойчива кариера в продажбите чрез етични практики
zx952y526_4460504
ivailo-fanev-800px
Преслав Бобев, Управляващ партньор, IMG CONNECT
Ивайло Фанев, Предприемач
10.30 - 11.00
Панелна дискусия
Influence That Sells: Мостът между имидж и продажби
– Какво е значението на персонализацията в ерата на автоматизацията
– Какви са подходите на инфлуенсърите, които продават и как те могат да бъдат адаптирани от брандовете
– Каква е разликата между кампании за разпознаваемост (awareness) и продажби (sales)
– Какви са ползите от инфлуенсър маркетинга за реални бизнес резултати
lora-fudjedjieva-800px
kalina-pasheva
tedi-amova-800px
Лора Фучеджиева, Influencer.bg
Калина Пъшева, Influencer.bg
Теди Амова, Интериорен декоратор и инфлуенсър
11.00 - 11.10
Три златни правила за ефективен нетуъркинг
sotir-rangelov-800px
Сотир Рангелов, Изпълнителен директор BNI Пловдив
11.10 - 11.40
Кафе пауза
11.40 - 12.15
Как се създават продукти, които се продават сами: от идея до първи клиенти
– Успешният дигитален продукт не се ражда от добрата идея, а от доказана нужда и ясно дефиниран проблем
– Валидирането е първият вид продажба
– UX дизайнът превръща интереса в действие, а действието – в клиент.
– Продуктова стратегия без целеви клиент е просто догадка
– Първите клиенти не се чакат – те се привличат
nikolay-stoikov-800px
Николай Стойков, CEO, Axiomy
12.15 - 12.50
Fireside chat
Повече клиенти, по-малко стъпки – как автоматизацията на процесите помага да останем в играта на големите продажби
– Играта се променя – клиентите също! Защо да автоматизираме без значение колко сме големи – примери от бизнеса
– Как дигитализацията оптимизира обслужването във физическите магазини и разширява възможностите онлайн
– Умна комуникация с клиента – формула за конкурентно предимство
– Ролята на банката не само като финансов, но и технологичен партньор
Hristo-Kolev-800px
Viktoriya-Tsareva-800px
Христо Колев, Ръководител “Е-търговия” за България в tbi bank
Виктория Царева, Ръководител “Бизнес развитие” към екип “Търговска екосистема” в tbi bank
12.50 - 14.00
Обяд
14.00 - 14.30
Изкуството да продавате себе си – ключът към всяка сделка
– Как да изградите качествата, които продават повече от продукта Ви
– Как план Б, често става план А и защо е важно да го имаме
– Как да защитите доходите си и спестяванията си от инфлация и други рискове с лесноусвоими търговски умения
Boiko Prodanov
Бойко Проданов, Action Coach
14.30 - 15.00
Проклятието на ниската цена
– Защо конкурентният натиск ни заблуждава за това, какво очаква и иска пазара
– Психология на потребителя – висока цена и висока ценност или как цената определя качеството на вашия продукт
– Капанът на ценовата война – победители и победени
– Устойчиви ценови стратегии
JulianDobrev-800px
Юлиан Добрев, CEO, Blue Point
15.00 - 15.30
Какво не знаем, когато продаваме иновативен технологичен продукт
– Технология или Решение продаваме
– Ние ли създаваме пазара или е съществуващ
– Време и процес на продажба
– Емоции или Рационалност
TsankaTaneva-800px
Цанка Танева, Директор продажби, Evrotrust
15.30 - 16.00
Продажба на инвестиционни продукти
– Профилиране на клиента – цели, очаквания, личностен профил
– Стратегии за продажба според профила на клиента
– Продажба на доверие и дългосрочни отношения
– Управление на възражения
– Най-често допускани грешки от консултанти – казуси от практиката
nikolay-plachkov-800px
Николай Плачков, предприемач и инвеститор

Sell2me varna

Билети

Единичен

79 лева (без ДДС)
  • Целодневен достъп до лекции
  • Достъп до Networking зона
  • Кафе паузи
single

Двоен (1+1)

129 лева (без ДДС)
  • Целодневен достъп за двама
  • Достъп до Networking зона
  • Кафе паузи
double

За групови / тиймбилдинг пакетни участия на групи от над 5 човека, моля да се свържете с нас на телефон: +359 889 355 855

Sell2me varna 2025

Спонсори

Основен спонсор

Асоцииран спонсор

Медиен партньор

Продуктов партньор

Партньор